Dev #27 – Czas gromadzić się na polu walki!

Lipiec 23, 2017 10:30 Opublikowany przez

 

"Cześć feudaliści!

Postanowiliśmy przedłużyć obecnie trwająca, czwartą część zamkniętych beta testów aż do poniedziałku, 24 lipca 2017 roku. W najbliższy weekend (28-30 lipca) zaplanowaliśmy osobną sesję testową systemu bitew.

Pamiętajcie, że będzie to osobny test, a po przetestowaniu Systemu Bitw przywrócimy stan świata gry do stanu, w którym zostanie zakończona czwarta część zamkniętych beta testów. Możecie więc testować system bitw bez obaw o swoje życie, umiejętności, reputację i cenne przedmioty!

Chcemy, abyście zapoznali się z mechaniką systemu bitw w obecnym stanie testów, aby przygotować się na kolejny weekend!

System Bitewny został zaprojektowany jako wyznaczone miejsce do rozstrzygania kwestii między gildiami, jako najbardziej wygodny sposób zarówno dla graczy jak i infrastruktury serwera.

Aby wyzwać inna gildię do bitwy, najpierw potrzebujemy Bitewnego Totemu (Battle Totem). Podczas Podczas tego zamkniętego testu będziecie mogli utworzyć bitewny totem w sklepie inżyniera oblężenia z pojedynczej kłody. W przyszłości konieczne będzie stworzenie bitewnego totemu z cennych przedmiotów takich jak złoto, len i stal.

Lider gildii atakującej musi udać się na roszczenie gildii broniącej i ustawić na nim bitewny totem. Koniecznym jest aby obydwie gildie miały co najmniej pomnik 2 stopnia i były w stanie wojny.

Jeśli bitwa zostanie pomyślnie zadeklarowana, strony zaczną tworzyć listy uczestników. Tym razem (w przypadku tej części testów) ustawiliśmy godzinę, aby zebrać żołnierzy. Po tym czasie na przygotowania rozpocznie się bitwa. W przyszłości bitwy będą rozpoczynać się wieczorem (19:00 – 20:00 UTC) następnego dnia w czasie rzeczywistym, po ogłoszeniu deklaracji bitwy.

Aby wziąć udział w najbliższej bitwie, musicie być wpisani na listę pomnika gildii. Lider gildii musi potwierdzić uczestników z tej listy, aby mogli uczestniczyć w bitwie.

Przed rozpoczęciem bitwy, strony konfliktu zostano zrównoważone liczbowo, tak aby liczba żołnierzy nie przekraczała więcej niż 3 krotność oddziałów strony przeciwnej.

Na początku bitwy otrzymasz wiadomość, aby potwierdzić uczestnictwo w bitwie. Po zaakceptowaniu zaproszenia, zostaniesz przeniesiony na pole bitwy wraz z wyposażeniem i przedmiotami w inwentarzu. Odmowa zaproszenia zostanie uznana za dezercję!

Po przejściu na pole bitwy otrzymacie 5 minut na załadowanie się postaci i uformowanie szyków. W tym czasie nie możecie ruszyć się dalej niż 50 metrów od punktu odrodzenia. Potem, będziecie mieli 10 minut aby wykonać swoją strategię i zderzyć się z wrogiem, zanim centralny punkt na mapie zostanie aktywowany. Musicie zdobyć ten punkt by wygrać.

Aby przechwycić punkt, musicie znajdować się w strefie przechwytywania przez 5 minut. Alternatywnymi sposobami osiągnięcia zwycięstwa są: całkowite wyeliminowanie lub dezercja oddziałów wroga. Jeżeli walka trwa dłużej niż godzinę, zostanie zakończona, a obrońcy zostają zwycięzcami.

Ekwipunek i wszystkie przedmioty z inwentarza pokonanych przeciwników zostaną przeniesione do bitewnego totemu, znajdującego się w punkcie przechwytywania na polu bitwy. Zwycięzcy będą mogli zabrać całą zawartość totemu i po tym opuścić pole bitwy.

Promień roszczenia gildii po przegranej stronie zostanie zredukowany o 3 do 5 kratek, w zależności od poziomu pomnika (7 – poziom pomnika). Strona przegrana nie będzie mogła wystawiać nowych wyzwań przez najbliższe 3 dni (opcja ta zostanie wyłączona na czas beta testów).

– Zespół LiF"

 

Kategoria:

Post napisany przez: xzg

Dodaj komentarz