Kluczowe funkcje

Tekst pochodzi z oficjalnej strony Life is Feudal w tłumaczeniu xzg.

Life Is Feudal to Realistyczny, Średniowieczny, Hardcore, Sandbox MMORPG. Nie więcej nie mniej! Aspekty tej gry tego dowiodą.

Sandbox

Pełne, nieograniczone możliwości terraformowania
Kopanie tuneli, kopalni i fos – rozszerz je w każdą stronę i we wszystkich wymiarach bez ograniczeń.
Podnoszenie i obniżanie poziomu gruntu z pochyłymi efektami.
Wiele materiałów pozyskiwanych z ziemi (gleba, skała, granit, rudy żył, glina, piasek, itp.). Zobaczysz je, poczujesz jak ciężko jest je wykopać i będziesz ich używał do craftingu.
Tworzenie dróg aby przyspieszyć gospodarkę osady lub dla korzyści całego społeczeństwa.

lifeisfeudalpl


Dowolne budowanie
Klatkowa konstrukcja budynków lub na placu budowy na działce w mieście. Budowa w dowolnym miejscu na mapie świata.

lifeisfeudalpl

Jeden duży, trwały świat
Około 450 kilometrów kwadratowych różnych krajobrazów i klimatów czeka na graczy, bez ekranów ładowania podczas podróży!

lifeisfeudalpl

Umiejętności i statystyki
Wyrwij się z prostych umiejętności i statystyk w grach MMO. LiF pozwala stworzyć prawie każdą kombinacje umiejętności, które są ci potrzebne.

Mini gry
Niektóre umiejętności rzemieślnicze są zabawne same z siebie (budowa tuneli/górnictwo, alchemia, eksperymenty, budownictwo/architektura), ale niektóre są po prostu nudne (zebranie 1000 desek na budowę domu, a potem 10000 więcej na utrzymanie). Do LiF wprowadzono więcej zabawy, rywalizacje i zanurzenie się w umiejętnościach rzemieślniczych, poprzez minigry dostępne w grze oraz na oficjalnej stronie LifeIsFeudal.com.

lifeisfeudalpl

 

Hardcore

Pełen drop i PvP
PvP w przedziale od dowolnych/przypadkowych spotkań, do zorganizowanych oblężeń a nawet regularnych walk w terenie, gdzie obie strony będą w stanie posiadać pewną ilość uczestników walki na terytorium bez interwencji stron 3 (chyba ze 3 strony zostały dodane przez jedną z walczących stron).

 

lifeisfeudalpl

Kary śmierci i dostosowanie systemu
Kiedy umrzesz, stracisz część swoich umiejętności w zależności od stanu swojego statusu, np.: jak dobry czy zły jesteś.

 

Realizm

Bogaty system craftingu
System craftingu wykorzystuje wszystkie rodzaje składników epoki średniowiecza oraz kilku fikcyjnych (ziołolecznictwo, leczenie i alchemia).

Mechanika przeżycia
Głód i złożoność jedzenia w połączeniu z licznymi zdolnościami i umiejętnościami przetrwania.

Lokalna bankowość
Twoje rzeczy zostają w miejscu gdzie je zostawisz i nie znikają w magiczny sposób.

lifeisfeudalpl

Walki "no target"
W walce wręcz i na dystans, systemy bojowe biorą pod uwagę fizykę, oraz nie posiadają automatycznego namierzania przeciwnika/blokady celu.

Realistyczne uszkodzenia ciała i statusu
Podwójny pasek życia i staminy, które w pełni reprezentują twoją przytomność, zdrowie, oddech i ogólne wyczerpanie.
Każda część ciała może zostać zraniona. Krwawienie z ran i złamania kości wpływają na wydajność i wymagają wyleczenia.

lifeisfeudalpl

Własność prywatna i roszczenie ziem
System prywatnych własności i krain w których gracze tworzą zamówienia, królestwa i gospodarstwa domowe.

Minimum wysiłku
Umiejętności są mierzone od 0 do 100. Osiągnąć poziom umiejętności na 90 będzie stosunkowo łatwo (2-5 dni ciągłego grania lub kilka tygodni relaksującej gry wieczorami) i daje od dostęp do pełnych uprawnień w danej umiejętności. Aby osiągnąć poziom umiejętności na 100 będzie potrzebna ogromna ilość wysiłku i nie zapewni państwu korzyści w grze oprócz tytułów i czegoś czym można się pochwalić aby zdobyć uznanie innych graczy.

 

…. i wiele więcej innych funkcji, które na pewno sprawią wam przyjemność!